En hoe is New York? - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Ilona Giesbers - WaarBenJij.nu En hoe is New York? - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Ilona Giesbers - WaarBenJij.nu

En hoe is New York?

Door: Ilona Giesbers

Blijf op de hoogte en volg Ilona

08 Juli 2016 | Verenigde Staten, New York

heeee....

Het is hier in NY nu 21:42.

Gisteren ben ik dus hier naar toe gevlogen, ik heb een super fijne vlucht gehad, op het vliegveld heb ik nog wel een redelijke lange tijd moeten wachten op meer kinderen voordat ik naar de campus gingen. Eenmaal op de campus gingen we eerst eten, en ja dat is erg veel fast food.
Na het eten ging ik naar mijn appartement in dat appartement ziijn nog eens 4 kamers.
Ik slaap hier samen met 2 meisjes uit Duitsland en 1 meisje uit Ukraine.

Vandaag , mijn tweede dag.
In de ochtend had ik eerst een level test en een welcome talk. Daarna gingen we lunchen en naar times square.
Times square is so awesome.
Alles is zo groot, snel en heel erg druk.
Ik had een super leuke dag vandaag.
Tot zo ver ik nu weet is er niemand anders uit Nederland.

Morgen heb ik mijn eerste Engels lessen en ga ik naar centrale park.

See you later guys!!!

xxx ilona

  • 08 Juli 2016 - 08:41

    Claudia:

    Hoi Ilona,
    Fijn dat de reis goed is gegaan. Gezellig met vier meiden. Veel succes met Engels. Groetjes van de van Lieshoutjes

  • 08 Juli 2016 - 15:14

    Trees Leunissen:

    Zie dat je al helemaal op je plek bent, meiske geniet ervan en laat het allemaal over je heenkomen.
    Groetjes

  • 08 Juli 2016 - 16:35

    Mariette:

    Hi Iloon,

    Also, dann kannst du wenn du wieder in Geldrop bist ausser Englisch auch sehr gut Deutsch reden..... Zo zie je maar weer, ieder nadeel heb zijn voordeel...........
    Maar wie weet komen er de komende tijd nog wat Nederlanders bij.
    Heb je de placement test goed doorstaan?
    Succes met je eerste lessen Engels. En als je er in het Engels niet meer uitkomt,.......je weet het hè?
    Enjoy! Greetz.....

  • 09 Juli 2016 - 20:44

    Karlijn A:

    Heel veel plezier Ilona

  • 10 Juli 2016 - 20:24

    Annemiep:

    Hallo Amerikaanse. Ik neem aan dat je je inmiddels een heeeeel klein beetje zo voelt. Jammer dat er niet meer cursisten zijn die Nederlands spreken; maar dat is wel weer beter voor hetgeen je wilde gaan doen. Engels leren. Rinus en ik wensen jou heel veel studie-plezier; maar zeker ook een hele fijne tijd in New York. Daar kom je niet iedere dag. Veel succes en we zien je wel weer over een paar weken bij oma.
    Groetjes Annemiep

  • 14 Juli 2016 - 12:57

    Annemiep:

    Hallo Ilona. Ik hoorde dat het een beetje tegenvalt omdat jij je buitengesloten voelt door de rest van de cursisten. Wij vinden dat heel erg jammer voor jou. Maar vergeet 1 ding niet; je bent er naar toe gegaan vol goede moed en je had er zin in. Probeer er aan te denken dat dit maar 4 weken zijn op je hele leven en dat het (achteraf gezien) allemaal heel erg snel voorbij is gegaan. Het zou jammer zijn wanneer je vroeger naar huis zo gaan dan was gepland. Neem maar van mij aan dat je er achteraf spijt van krijgt dat je het niet helemaal tot het laatst hebt afgemaakt. Waarschijnlijk doe je dit maar 1 x in je leven. Probeer er toch van te genieten en laat de anderen gerust weten dat jij je; doordat je daar alleen naar toe bent gekomen; behoorlijk eenzaam voelt. Misschien dat ze daar dan toch rekening mee gaan houden. Je moet wel voor jezelf opkomen hoor. Ook dat hoort bij volwassen worden. Laat gerust je gevoelens aan de anderen merken; misschien snappen ze het echt wel. Ik wens je in ieder geval sterkte en toch een fijne tijd toe. Het gaat uiteindelijk om het eindeffect: dat je Engels nog beter wordt. Lieve groetjes van Annemiep

  • 14 Juli 2016 - 13:12

    Ilona Giesbers:

    Hallo Annemiep,
    Dankjewel voor je lieve berichtje!
    Ik kom toch eerder naar huis. Ik heb mijn gevoelens laten zien en uitgelegd wat er aan de hand is maar ze gingen gewoon vrolijk verder. Ik heb vanalles geprobeerd maar niks hielp.
    Ik vind het zelf ook super jammer maar op deze manier houd ik het niet vol, ik heb gelukkig de stad New York gezien en ben blij dat ik toch ben gegaan.
    Het is jammer dat ik eerder wegga maar moet ook aan mijzelf denken.
    Tot snel!
    Xxx ilona

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilona

Actief sinds 05 Juli 2016
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 2664

Voorgaande reizen:

05 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

06 Juli 2016 - 03 Augustus 2016

taalcursus in New York

Landen bezocht: