Spannend.......... - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Ilona Giesbers - WaarBenJij.nu Spannend.......... - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Ilona Giesbers - WaarBenJij.nu

Spannend..........

Door: Ilona Giesbers

Blijf op de hoogte en volg Ilona

05 Juli 2016 | Nederland, Geldrop

heee.....

Zo spannend!
morgen is het zover dan "is my American dream going to start".
Om 09;45 vlieg ik naar New York.
Ik heb er zo erg veel zin in, zoveel nieuwe dingen ontdekken en nieuwe mensen ontmoeten.

nu nog proberen een paar uurtjes slaap te pakken, wordt moeilijk!

Bye! morgen meer over hoe mijn eerste dag was!

xxx Ilona

  • 05 Juli 2016 - 22:40

    Mariette:

    Hey Ilona,

    Superspannend, goede reis, heel veel succes en geniet met volle teugen!
    We gaan je belevenissen zeker volgen!

    Groetjes van ons allemaal.


  • 05 Juli 2016 - 22:44

    Angela:

    Lieve Ilona,

    Morgen gaat jou groot avontuur beginnen, ga er vooral van genieten.
    Tot over 4 weekjes, en zijn benieuwd naar al je belevenissen.

    Xxx Mama

  • 05 Juli 2016 - 23:01

    Bjorn :

    Hey ilona,

    Heel veel plezier daar in Amerika.
    Maak er een leuke tijd van en een hele goede reis.

    Gr, bjorn

  • 06 Juli 2016 - 14:08

    Jack De Kroon:

    Dag Ilona , je kent mij niet , ik jou wel van toen je klein was en je mama bij de Gamma kwam bezoeken , heel veel succes in New York

  • 07 Juli 2016 - 14:48

    Monique Klaasse:

    Heel veel succes in new york.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilona

Actief sinds 05 Juli 2016
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 2658

Voorgaande reizen:

05 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

06 Juli 2016 - 03 Augustus 2016

taalcursus in New York

Landen bezocht: